Call centar

Pozovite i informišite se !

Informativni (call) centar JU „Apoteke Sarajevo“

Informacije i savjeti za pacijente/kupce:

Tel: 033 22 33 99


Pozivni (call) centar

Današnji razvoj računarske telefonske potpore omogućava da sa pravom tehnologijom iskoristimo sve prednosti telefoniranja, posebno kao prvi kontakt apotekara sa građanima i pacijentima. Zato su „Apoteke Sarajevo“ otvorile pozivni (call) centar za informacije o lijekovima koji omogućavaju dvosmjernu komunikaciju između građana i magistara farmacije. Upotrebom razvijenih komunikacijskih vještina, učinkovitom strukturom telefonskog razgovora, „Apoteke Sarajevo“, ne samo da žele spriječiti moguće greške, nego žele osigurati najbolji mogući ishod, kako za svog pacijenta tako i za Ustanovu. Zaposlenici u našem call (pozivnom) centru dobro shvataju važnost potpune orijentacije prema potrebama građana i pacijenata i vladaju vještinama komunikacije potrebnim za razumijevanje i učinkovito zadovoljenje njihovih potreba. Naši zaposlenici moraju, osim očitih, otkriti i prikrivene potrebe sagovornika i učinkovito analizirati i na odgovarajući način rješavati njegove prigovore. Naši magistri farmacije znaju djelotvorne metode na osnovu kojih će se uspješno nositi sa stresnim situacijama prilikom komunikacije u call centru. Važno nam je da budemo cijenjeni od sagovornika i kao stručnjaci i kao savjetnici koji rješavaju njihove probleme i pridodaju vrijednost međusobnom odnosu, te da na taj način pozitivno utječemo na opći dojam i ugled Javne ustanove „Apoteke Sarajevo“. Uposlenici "Call centra" imaju glavni zadatak da građanima i pacijentima pruže razumljivu, tačnu i preciznu stručnu informaciju.

Potrebna i poželjna svojstva informacije su:

  • Pravodobnost: da je korisnik može dobiti kada treba
  • Tačnost – da je provjerljiva i dokaziva i da nema protuslovno značenje
  • Potpunost – da obuhvaća sve potrebne aspekte onoga o čemu govori
  • Pouzdanost – da korisnik ima povjerenja u izvor i sadržaj bez provjeravanja

Mi znamo da dobra informacija smanjuje troškove/povećava dobit i da informacija štedi vrijeme (izbjegavanje napora za traženjem informacija, promjenom ili ispravljanjem loših informacija). Informacija poboljšava odlučivanje i, što je vrlo važno, omogućava zadovoljstvo korisnika (smanjivanjem njegovih napora za dodatnim izvorima).

Kontaktirajte nas